Usein Kysytyt Kysymykset ja Vastaukset

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää ?
  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
  4. Miksi tuote täytyy maksaa etukäteen?
  5. Olen lähettänyt kysymyksen, mutta siihen ei ole vastattu?
  6. Tuotteessa lukee toimituksen kohdalla ei saatavilla, mitä tämä tarkoittaa?

  1. Voiko verkkokaupasta ostaa tuotteita ilman asiakastunnuksen luomista ?
    Kyllä voi. Mutta ilman asiakastunnusta tilausten käsittelyä ei voi seurata eikä säilyttää tietoa aikaisemmista tilauksista.

    [Takaisin]

  2. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voidaan käyttää ?
    Verkkokauppa on varustettu seuraavilla maksutavoilla: Ennakkomaksu(tilisiirto) etukäteen ja Checkout.fi verkkomaksu.

    [Takaisin]

  3. Miten toimin, jos unohdan salasanani ?
    Sivulla, jossa kysytään sähköpostiosoitetta ja salasanaa on myös tekstilinkki: Salasana unohtunut ? Klikkaa linkkiä ja saat automaattisesti sähköpostissa uuden salasanan.

    [Takaisin]

  4. Miksi tuote täytyy maksaa etukäteen?
    Kooltaan isoissa tuotteissa rahti on suuri ja lunastamatta jäänet tuotteet tuottavat ison kuluerän joka nostaa tuotteiden hintoja. Edestakainen rahti voi olla isompi kuin itse tuotteen hinta.

    [Takaisin]

  5. Olen lähettänyt kysymyksen, mutta siihen ei ole vastattu?
    Kaikkiin kysymyksiin pyritään vastaamaan, mutta jos sinulla on gmail tai hotmail lokero voi vastaus olla späm kansiossa.

    [Takaisin]

  6. Tuotteessa lukee toimituksen kohdalla ei saatavilla, mitä tämä tarkoittaa?
    Tuote on saatavilla, mutta voi olla tilaustuote tai se on loppunut varastosta. Mikäli kuvauksessa lukee alle 7 päivän toimitusaika voi tuotetta löytyä varastosta, mutta verkkokaupan saldo on miinuksella. Kannattaa kysyä tarkka toimitusaika.

    [Takaisin]